Leveringsbetingelser

Levering og betaling

Varer hvor prisen er kr 0,- skal ikke bestilles.Dette er nye varer som er på vei inn på lager,eller varer som nylig har gått ut av sortementet.

Når lagerstatus viser at varer er på lager samt et antall så betyr dette en leveringstid på ca 0-3 virkedager.Varene kan befinne seg på eksternlager og det tar ca 0-3 dager å få dem til butikken på Stokken.

Visse varer er det ikke lagerstyring på. De vises da i nettbutikken som"på lager" og ikke noe antall. Slike varer kan være på lager, men det kan også være noe leveringstid.

Stokken Båt & Motor AS bruker Posten som leverandør for pakker inntil 35 kg.Overskrider bestillingen vekten på 35 kg så vil den bli fordelt på flere pakker.Hver pakke på inntil 35 kg som sendes fra Stokken Båt & Motor belastes med kr 150,- fra kunde.

I kassen kan man alternativt krysse av for henter selv. Da tilkommer det ingen fraktbetaling og varen(e) hentes på Stokken,1684 Vesterøy.

I kassen velger man betalingsmåte via Klarna Check-Out.

Skulle det være noe som tilsier at det tar lengre tid vil vi ta kontakt med deg ganske raskt. Har du bestilt varer som er utsolgt/ikke på lager vil vi også ta kontakt og informere om forventet levering/alternative løsninger.

 

Hvis skade og feil ved leveranse

I blant kan det dessverre oppstå en feil eller skade i forbindelse med levering av en vare. Da er vi her for å hjelpe deg og utbedre den feilen som har oppstått.

Husk følgende:

  1. Hvis din vare er skadet når du mottar den, er det viktig at du melder i fra om skaden til oss så fort som mulig og senest innen 3 virkedager etter mottakelsen av varen.
  2. NB! Synlige skader som man ser når du mottar varen må være anmerket på utleveringsbilaget, altså fraktbrevet som du skriver under på når du mottar varen. Dette er svært viktig. Hvis ikke dette blir gjort kan ikke vi eller fraktselskapet behandle reklamasjonen. Da får vil du ikke få noen erstatning.
  3. For at vi skal kunne vurdere skaden må vi motta bilder av skaden. Send disse til: post@stokken.no
  4. Hvis du skal reklamere på varen og eventuelt sende den tilbake til oss, vennligst benytt eksisterende emballasje i tillegg til eventuell ny og nødvendig emballasje som kreves for at varen skal kunne fraktes trygt tilbake til oss.
  5. Hvis du har mottatt feil vare, vennligst kontakt oss så fort som mulig og senest innen 3 virkedager etter mottakelse slik at vi kan rette opp feilen.
  6. Alle reklamasjoner må sendes til oss skriftlig per mail til: post@stokken.no

 

Disclaimer/Forbehold

Vi forsøker til en hver tid å holde informasjonen om produktene så oppdatert og korrekt som mulig. Vi tar likevel et forbehold om skrive- og trykkfeil samt endringer på produkter hvor vi ikke selv er informert fra våre leverandører. På bakgrunn av dette tar vi forbehold om å kansellere ordrer hvor vi ikke kan levere varen slik den er presentert i nettbutikken fordi varen enten er endret, utsolgt eller utgått. Hvis dette skulle skje med din ordre hører du fra oss så fort ordren er registrert i vårt system.

Innholdet på disse nettsidene er kun en informasjonstjeneste fra Stokken Båt & Motor AS. Stokken Båt & Motor AS fraskriver seg ethvert ansvar for eventuelle tap, uhell, kostnader eller senskader (direkte og indirekte) som måtte oppstå som en følge av at noen benytter seg av den informasjonen eller de produktene som fremkommer/blir beskrevet på disse nettsidene.

Det som her står skrevet om de ulike produktene er kun generelle retningslinjer og råd. Vi gir ingen garanti for at det spesifikke produkt passer for den enkelte bruker i en gitt situasjon. På enkelte av våre sider er det oppgitt linker til videoer og andre websider. Vi frasier oss et hvert ansvar for det innholdet/opplysningene som framkommer her og aksepterer ikke ansvar i forbindelse med tilgang til, eller bruk av disse websider.

Angrefrist

Angrefrist gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt varene gir melding om at du vil benytte deg av angrefristen. Varer som returneres må være ubrukte, med original emballasje. Returen av varen må du som kjøper dekke utgiftene for, og når vi har mottatt varene får du kreditert kjøpesummen. Link til angrettskjema finner du i bunn av ordrebekreftelsen.Print og fyll ut dette, og send det til oss sammen med varen og kopi av ordrebekreftelsen. Skulle du ha problemer med å laste ned angrefristskjema kan du ta kontakt med oss så sender vi dette umiddelbart til deg.

Solution by DOTS as | Powered by Flexis